Wednesday, March 18, 2009

KVALITETSTID!

For en fantastisk helg som nå har passert! Jeg tror alle kollektiv har godt av at et medlem reiser bort inni mellom. Ikke fordi man trenger pause fra hverandre, men fordi da bruker man dagene så godt før den ene drar! Som noen sikkert har fått med seg, så drar jeg til Hong Kong for å ha praksis der i to måneder. Og i den anledning bestemte vi oss for å tilbringe enda mer tid sammen, enn vi pleier, nå de siste dagene før avreise. Store verdensproblemer ble løst både fredag og lørdag kveld, og søndag hadde vi en deilig tur til Bygdøy. Det var strålende sol som dere kan se på bildet. For en bra avslutning/start på uka!

I dag er det onsdag og i ettermiddag gikk brannalarmen! Ut i gangen stormet Sol og Martin litt småhysteriske, men ble raskt roet ned av vår lettkledde nabo, som for øvrig sa seg fornøyd med å ha "så skjønne" jenter vegg i vegg. 

Onsdag kveld: Siste middag sammen før mitt eventyr i Hong Kong starter. Vi har kost oss i hverandres selskap som alltid, og koste oss enda mer med noko attått til dessert!

Onsdag senkveld: Charlie har forlatt oss til fordel for en artigere kar (noe vi skjønner svært godt, spesielt siden han er nettopp en KAR), og tatt turen ned til en fjongere leilighet, til bror og svigerinne Kjetil og Ida. Igjen sitter Sol og jeg og nyter hverandre og gammel vaniljeis. 

Livet er bra, men jentene mine er enda bedre! Lenge leve de fjonge og frustrerte!

5 Comments:

Blogger Solveig said...

Farvel Marthine!

La oss for all del håpe at Chinatown ikke blir et blivende sted for deg. Du kommer te å bli savna!

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nyt livet i HongKong Marthine!
Du får finne noe artig til jentene i kollektivet på Mong Kok..
Have fun!

klem fra påsan

11:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei !
Vært i Mong Kok i dag jeg! På "Ladies market". Men hvem er så Påsan??

Jeg nyter livet her:)

7:33 PM  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

8:18 PM  
Blogger Solveig said...

Påsan = Arnebjarne?

8:19 PM  

Post a Comment

<< Home