Monday, January 12, 2009

Jo mere vi er sammen..


Meg og David
Mina og Ole
Unge Hvale
Solveig og Marthine

I går var det søndag. Søndager er så gode, ikke er det jobb og ikke kan man rydde(for det er vel arbeid det). Så da kan man starte dagen i sofaen med film og toast. Ukens søndagsfilm var Siderhusreglene, fantastisk film, ganske trist men veldig fin. Marthine og jeg velger søndagsfilmer selv og blir så godt som alltid fornøyd. Solveig derimot, hun var på jobb og sørget for at det ble en god helg i barneboligen. 
Ellers hadde jeg mitt første møte med Sub Church, og ble trygt geleidet av ekteparet Mjåland. Storfornøyd med både møtet og velkomst satte jeg nesa mot Frogner.  Rikard og David hadde lovet oss Pizza og Pizza var det virkelig. Gutta laget alt fra bunnen og de hadde intet mindre enn fire varianter, utsøkt! Pepperoni, Skinke, Taco og Chorizo, det er ingen tvil om at gutta hadde lagt seg i selen, og resultatet var fantastisk!
Nå er det mandag gitt. Etter noen timer med Psykologi, littebitt lesing på Mf og et par nye sko er jeg klar for å nyte en rolig kveld med Solveig (som forøvrig har hatt første dag i praksis i dag).  Jeg føler meg jammen heldig som kjenner så mange gode mennesker! 


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fantastisk!! Lykke til med blogging forøvrig - hele Lancashire følger med dere. Pizza og.. skal bli godt å sette kursen hjem igjen snart! Puffa:) Steike..

8:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Å, så stas at det er liv i bloggen dykkar igjen!
Ser jo ut som dere har det strålende;)
Klem fra hyllands;)

4:40 PM  
Blogger Lotta said...

godt å høre at det gjør lykke:) skal prøve å være litt flinkare fremøve:)

4:59 PM  

Post a Comment

<< Home