Saturday, March 07, 2009

Tommelen opp for hælj


Helga er god å ha, jeg setter spesielt stor pris på den, når jeg føler jeg har fortjent litt fri fra hverdagens mas og jag. Noen uker er rolige, mens andre er hektiske, sånn er det vel for noen og enhver av vårs.

For min del er det en hektisk tid på skolen om dagen, oppgaver og eksamener henger over skuldrene støtt. Sånn er`e, siste halve året som student, men kan for all del ikke klage. Jeg har det bra og det er lørdag, topp stemning.

Charlotte er ute i praksis om dagen, trives ganske godt med det. Praksis er slitsomt, men tross alt er hun lykkelig over den lille aasen der borte på østkanten..

Vår alles kjære utenlandsfarer Mart(h)in(e) reiser snart til Hong kong i praksis. Det synes vi er kjipt, for vi kommer te å savne hu. I to måneder kommer det til å bli en stusselig stillhet i huset. Men vi ønsker selvfølgelig Marthine god tur, hu kommer sikkert te å stortrives der borte.

Det nærmer seg lørdag kveld, jeg har jobbhelg denne helga, men fri i kveld. Marthine nyter livets glade dager hos sin mor og sin far. Charlotte er bunadsfjong i bryllup i kveld.

Sånn er livet om dan for 3 fjonge frustrerte.


Jeg slår et slag for hælja.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

N>å er hælja rektignok over for denne gang, men snålt med en oppdatering fra de tre i staden;) En god uke til dere alle! Og takk for sist;) net&mat

6:18 AM  

Post a Comment

<< Home